Carregant...
Quatre tipus de persones que es necessiten en una start-up

Quatre tipus de persones que es necessiten en una start-up

Aquest és l'equip d'estreles que elevarà el seu producte al següent nivell.

La mentalitat emprenedora està creixent en totes les indústries, en les empreses grans i xicotetes. Una sèrie de grans organitzacions privades estan imitant la naturalesa àgil i impulsada pel creixement de les startups, i han establit equips dedicats i vinculats a projectes dins de les seues empreses per a abordar problemes i obtindre solucions més ràpid del que una corporació multinacional tradicionalment hauria sigut capaç de fer-ho.

Com pot identificar el tipus correcte de persona per a portar una startup al següent nivell? Ja siga com a part d'una companyia global de béns de consum, o com el pròxim disruptor a punt de sacsejar la indústria fintech, ací estan els quatre tipus de persones que ha de contractar per a la seua posada en marxa:

1. El Geni

L'experiència és una habilitat de la qual un equip fundador no pot evitar. Cada startup necessita almenys un geni per a enlairar.

Sovint el geni desafiarà a la resta de l'equip i demanarà coses que els altres veuran impossible de fer, sense sentit o no estan segurs de com fer. Aquesta persona està plena de passió, genialitat i sovint es considera que és el membre de més alt risc de l'equip.

2. L'enginyer front-end

Quan s'està en una startup lligada als recursos, usar moltes habilitats ve amb l'uniforme. No obstant això, si dins de les seues habilitats no inclou codificació i disseny, li recomanem que busque a algú que tinga experiència en codi i productes com el seu segon emprat.

HTML5, PHP, JAVASCRIPT i CSS han de considerar-se requisits bàsics, i les seues possibilitats serien encara millors si el possible empleat té experiència en UX o habilitats en interface.

L'enginyer front-end bàsicament determina com es veu i se sent l'aplicació o el sistema, i el que implicaria el recorregut de navegació de l'usuari. Un personatge clau en l'èxit final del seu producte o servei.

" Mentre que un enginyer no especialitzat, és a dir, algú que pot fer programació de front-end i back-end, sembla una proposta atractiva, les startups que han experimentat l'èxit tendeixen a tindre dos enginyers. "

Laura Rendón

3. L'enginyer de back-end

Mentre que un enginyer no especialitzat, és a dir, algú que pot fer programació de front-end i back-end, sembla una proposta atractiva, les startups que han experimentat l'èxit tendeixen a tindre dos enginyers en l'equip que són especialistes en les seues pròpies disciplines: un enginyer de front-end que se centra en com es veu el lloc de la companyia i un enginyer de back-end que se centra en com funciona per dins.

L'enginyer de back-end també serà responsable de configurar els seus sistemes, des de l'establiment del seu allotjament, fins a la selecció dels llenguatges de programació que utilitzarà i el disseny de la primera versió del lloc web i programes interns de l'empresa.

Fins i tot si vosté personalment no és expert en tecnologia, ha de considerar seriosament tots aquests factors perquè dictaran quan podrà llançar la seua empresa o producte.

4. Gerent de Màrqueting.

Els representants de màrqueting són els seus empleats de vendes, els que implementen les estratègies comercials triades per vosté.

Aquests empleats han de ser capaços de crear campanyes de màrqueting i publicitat, així com mesurar els resultats d'acord amb les mètriques clau que ha establit per a la seua empresa. La contractació de representants de màrqueting amb experiència garantirà que aquests empleats puguen veure on es poden optimitzar les campanyes, així com treballar directament amb el seu estrateg de campanya per a suggerir dreceres útils i proporcionar opcions alternatives.

En totes les indústries i segments operatius, les startups necessiten actuar ràpidament i ser àgils en els seus passos. Obtindre l'avantatge de ser el primer a moure's pot marcar la diferència entre l'èxit sostingut i un cop de paella.

Com convéncer als inversors que el seu equip està llest per al primer i no per al segon?

Dona una ullada a aquest blog per a obtindre alguns consells útils i posar al seu equip en el camí cap al creixement en molt poc temps.

Europa Picasso Business Center

Picasso Business Center Ⓡ

Hui és //. Són les :h

Telèfon: 952 32 99 63
Dilluns a Divendres 09h-18h CET
(Per telèfon només parlem en castellà)

Email:

Reglament General de Protecció de Dades (RGPD) de Picasso Business Center

Opinions destacades

Pàgina web traduïda per Salt.usu

Tarifes

La pàgina que està veient va ser xifrada abans de transmetre's per Internet La pàgina que està veient va ser xifrada abans de transmetre's per Internet